Hello
Programok
Rólam
Érzelemelméletek
Kapcsolat
Hello
Programok
Rólam
Érzelemelméletek
Kapcsolat
01
Érzetek
észlelése
02
Érzelmek
tudatosítása
03
Érzelmek
használata
01 Érzetek észlelése
-
a testünk, mint a legfőbb itt és most
-
érzékszerveink, az érzékelés csatornái
-
a test szerepe érzelmi rendszerünkben
-
testünk, érzelmeink, gondolataink kölcsönhatása
-
testünk hasításának kialakulása
-
triggereink működtetése
-
gyógyítás vagy megismerés
-
érzékenyítés, testünk beszédkészségének felszabadítása
Kapcsolat
02 Érzelmek tudatosítása
-
a tehetetlenség energiája
-
a “semmi” és a “jó” érzelmi minősége
-
az “érzelemmentes” címke kialakulása
-
a “nem tudok, képtelen vagyok” érzelmi erőforrásai
-
a düh és az ellenállás jótékony érzelmi hatása
-
szégyenérzetből magabiztos autonómia
-
csoportszíntű kudarcélmény tanulása
-
az akarat érzelmi eredménytelensége
Kapcsolat
03 Érzelmek használata
a| Munkakör független program
-
hogyan legyen jobb a viszonyom a másikkal, ha az asszertivitással sem jutok előrébb
-
mit kezdjek azzal, ha tudom, mi bajom van, de ezen úgysem lehet változtani
-
hogyan teremtsem meg az egyensúlyt, ha semmi kedvem empátiát adni
-
hogy kell kijöni abból, ha tudom, mit érzek, de nincs erőm meglépni
-
hogyan szabaduljak meg a rám aggatott nárcisztikus címkétől, ha ennyien mondják
Kapcsolat
03 Érzelmek használata
b| Program vezetőknek
-
mit tegyek, ha már a betanításnál ellenállást érzek
-
mit tehetek, ha szerintem jól látom a problémát, ismerem a visszajelzés lépéseit és szabályait, mégsem fogadja el a munkatársam, amit szeretnék
-
hogyan tudom emelni a munkatárs motivációját egy elveszett teljesítményértékelő beszélgetésen
-
mit tehetek, a csoportos konfliktus destrukciós szakaszában
-
mit tehetek, ha a coaching közben teljes a visszahúzódás
Kapcsolat
03 Érzelmek használata
c| Program értékesítőknek
-
mit tehetek, ha a bizalom már a tárgyalás elején sérül
-
mit tehetek, ha az ügyfél az igényfelmérést vallatásnak veszi
-
hogyan mérhetők fel az ügyfél érzelmi motivációi
-
mit tehetek, ha jók a személyes előnyök, megfelelő a haszonérvelés, az ügyfél mégis unja
-
hogyan vegyem észre, hogy az ügyfél kifogása ellenem irányul, és nem a termékkel/szolgáltatással szembeni ellenvetés
-
mit tehetek, ha a tárgyalási pozíciómat az ügyfél támadásnak veszi
Kapcsolat
info@eq.hu
Adatkezelési tájékoztató
2022 © EQ.HU. Minden jog fenntartva.
close
arrow-circle-o-down
bars
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
Elfogadom
Adatvédelmi irányelvek